Doktorica Simone Laubscher objašnjava zašto svi proteini nisu jednaki i zašto vam prelazak na biljnu opciju u vašoj svakodnevnoj prehrani može poboljšati zdravlje.

Suvremeni život i neuravnotežena prehrana znače da unos proteina često nadopunjujemo izvorima energije poput kofeina, šećera, ugljikohidrata ili zasićenih masti. Umjesto toga preporučila bih biljni dodatak s bjelančevinama. Uz trenutačne pritiske socijalnog distanciranja, važno je ispraviti omjer proteina. Proteini su ključni u održavanju ravnoteže razine šećera u krvi, što vas štiti od želje za šećerom i alkoholom, popodnevnih padova i neravnoteže raspoloženja. Za razliku od masti, proteini se ne čuvaju i moraju se redovito unositi zbog optimalnog funkcioniranja tijela – moramo ih konzumirati!  Preporučuje se da 10 – 20 % dnevnog unosa dolazi iz biljnih proteina. Proteini čine gradivne blokove ljudskog tijela; u svakom je dijelu nas i druga najveća komponenta nakon vode. Prednost nadilazi mišiće; nužni su za popravak i rast tkiva, pridonose zdravlju metabolizma i duljem osjećaju sitosti. Bez njih naš metabolizam postaje trom; nedostaje nam energije, prepuštamo se svojim željama i posežemo za pogrešnom hranom. Mnogi proteinski prašci izrađeni su od sirutke koja je nusproizvod mliječnih proizvoda i sadržava laktozu. Laktoza može biti teško probavljiva i šećerna je komponenta mlijekazbog čega vam mnogi prašci od proteina sirutke mogu izazvati nadutost i plinove. Izvori biljnih bjelančevina kao što su proklijala smeđa riža i grašak koji se upotrebljavaju u WelleCoovim hranjivim proteinima poboljšali su iskorištavanje i unos u stanice i mišiće proteina od sirutke, jer biljni proteini uglavnom se apsorbiraju bolje i lakše od bilo kojeg proizvoda dobivenog iz mliječne hrane. Uz to, mliječni proizvodi sadržavaju laktozu koju će čovjek teže probaviti.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published.